Politica de returnare

Returnarea produselor se supune următoarei legi:

Ordonanţei nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă:

"Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la comanda, fără penalităţi şi fără învocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului."

Pentru returnarea produsului trebuie să notificaţi în scris acest lucru la adresa de email office@serviceups.ro. Numai cererile scrise se vor lua în considerare.
În maxim 30 de zile de la data returnării vă vom înapoia contravaloarea produsului în contul dumneavoastră sau prin mandat poştal.
Cheltuielile de returnare şi comisioanele bancare vor fi suportate de cumpărător şi se vor scădea din suma de returnat.
Produsul va fi returnat împreuna cu factura de achiziţie şi certificatul de garanţie în original.
Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte, inclusiv ambalajul şi accesoriile aferente.

Nu se pot returna următoarelor categorii de produsele:
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri
- Servere sau accesorii pentru acestea

Echipa 
serviceups.ro îşi rezervă dreptul de a percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fără ambalajul original, accesorii etc. pentru readucerea lor la starea iniţială sau taxe administrative de manipulare/ambalare iniţială, pot avea o valoare între 0 ţi 50% din valoarea produsului.

Produsele defecte la primire:

În cazul în care produsele achiziţionate sunt nefuncţionale sau prezintă vicii de fabricaţie vor fi înlocuite pe loc cu un produs funcţional cu condiţia notificării în scris în termen de maxim 24 de ore de la primirea produsului. În situaţia în care produsul nu mai este disponibil fie se va înlocui cu acordul clientului, fie se va returna contravaloarea integrala a acestuia.

Cheltuelile de transport vor fi suportate de către client.

Dacă notificarea se va face după termenului de 24 de ore, produsele se supun procedurii de garanţie (serviceups.ro sau centre autorizate în funcţie de certificatul de garanţie).
Pentru orice alte detalii suplimentare: office@serviceups.ro

Vă mulţumim.

Î.I. Ferencz I-C Zsolt - www.serviceups.ro © 2003 - 2019